2013(e)ko azaroaren 19(a), asteartea

HAMARGARREN EGUNA

Pasadan astean hiru ikasle falta ziren klasera, eta gaur falta horren kontua dela eta hasi dugu klasea. Ikasle hauek azaldu dute nola Reggio Emilia metodoko ikastetxe batera joan zirela ikastetxe horretako funtzionamendua aztertzen. Beraz, bertan ikasitakoa eta beraien iritzia eman digute. Horrekin batera, klasean egon ez zirenez, guk egun horietan egindakoa azaldu behar izan diegu, gelako batzuk euren lana erakutsiz. 





Ondoren, gure blog berrantolatzen hasi gara. Sarrera batzuk oso pobre daudela ikusi dugu eta horiek garatzea pentsatu dugu. Hala ere, ez gara hiru taldekideok horretan aritu, izan ere, gutariko bat proiektuarekin aritu da. Ez dugunez inoiz horrelako proiekturik egin, galdu xamar aurkitu gara. Ez dakigu nondik bideratu gure lana. Marko teorikoa dela eta, nahiko bideratuta daukagu, irakasleen portfolioak zer diren badakigu, baita horien erabilpena ere. Baina arazoa zera da: nola eraman hori praktikara, klase dinamikoa izan dadin?
 
Klasea bukatzeko ordua iritsi denez, gutako bakoitzak etxean pentsatzeko geratu gara, eta hurrengo egunean irakaslearekin komentatzeko.


 "Haurrak eskubide autonomoak dituzten subjektuak dira. 
Haurrek kultura propioa sortzen dute. 
Hori onartuz soilik
izan ditzakegu premisak
norbanako orori
 eta etorkizunerako
herriarentzat bizitza maila
altuagoa". 

Loris Malaguzzi

“Haurrak eskubide autonomoak dituzten subjektuak dira.
Haurrek kultura propioa sortzen dute.
Hori onartuz soilik
izan ditzakegu premisak
norbanako orori
eta etorkizunerako
herriarentzat bizitza maila
altuagoa”

Loris Malaguzzi
- See more at: http://www.guaixe.net/Erreportaiak.asp?IdElkarrizketa=270&IdMota=0#sthash.HeDVggJw.dpuf
“Haurrak eskubide autonomoak dituzten subjektuak dira.
Haurrek kultura propioa sortzen dute.
Hori onartuz soilik
izan ditzakegu premisak
norbanako orori
eta etorkizunerako
herriarentzat bizitza maila
altuagoa”

Loris Malaguzzi
- See more at: http://www.guaixe.net/Erreportaiak.asp?IdElkarrizketa=270&IdMota=0#sthash.HeDVggJw.dpuf

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina